Okruh: ĽUDIA (37. týždeň)

27. září 2008 v 18:19 | mokinka |  Rozvrh hodín
Nedá mi, aby so Vám pred tým, než sa pustíme do 37. týždňa, nenapísala pár nových informácií ohľadne nášho "rozvrhu hodín", ktorý sa zmenil. My - p. učiteľky tvorenie "rozvrhu hodín" voláme "plánovanie", no a práve v plánovaní nastali zmeny. Náš starý dobrý "Program výchovno - vzdelávacej práce pre MŠ" sa zmenil na "Štátny vzdelávací program pre preprimárne vzdelávanie ISCED O" a je úplne iný. Nenájdete tu pojmy ako "matematické predstavy", "výtvarná výchova" a pod., ale iné "odborné termíny", ktoré sa Vám pokúsim vysvetliť vo "Vysvetlivkách" (ak narazíte na nejaký výraz, ktorý nie je vo vysvetlivkách a nerozumiete mu, napíšte). Tak teda tu máme vyučovanie v 37. týždni:
Oblasť: Percepčno - motorická Obsahový štandard: Pravidlá a spolupráca v HPH Výkonový štandard: Dodržať pravidlá HPH Realizácia: RC, EA, ZČ, PV Kompetencie: Prejaviť ochotu a túžbu pohybovať sa
Oblasť: Kognitívna Obsahový štandard: 1; Ľudské činnosti a ich umelecké stvárnenie 2; Farby, farebná rozmanitosť vo vlastných produktoch Výkonový štandard: 1; Poznať, slovne opísať a umelecky stvárniť ľudské činnosti
2; Priradiť, rozoznať a pomenovať farby na obklopujúcich reáliách Realizácia: RH, EA, PV, ZČ Kompetencie: Využívať primerané pojmy, znaky, symboly
Oblasť: Sociálno - emocionálna Obsahový štandard: 1; Orientácia v emóciách iných osôb 2; Riešenie konfliktov Výkonový štandard: 1; Rozlíšiť pozitívne a negaívne emócie druhých 2; Nenásilne riešiť konflikt s iným dieťaťom, dohodnúť sa na kompromise Realizácia: RH, RC, EA, PV, ZČ Kompetenicie: Prejaviť v správaní vzťah k sebe aj k iným
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 siľka siľka | E-mail | 19. listopadu 2009 v 20:29 | Reagovat

Dobrý večer,chcela by som poznať Váš názor na ISCED0 zhľadiska hudobnej výchovy (pozitíva - negatíva)ďakujem, Siľka.

2 mokinka mokinka | 19. listopadu 2009 v 22:18 | Reagovat

priznam sa dobrovolne, nestudovala som ho. nasa p. riaditelka a zastupkyna nam povedali, odkial mame pisat plany, potom nam zacali vypracovavat dvojtyzdenne planovanie my si tam len dopisujeme kompetencie a datum splnenia aktivity. mne to ale vibec nevyhovuje, som stara skola. ved tam nic komkretne nie je. ja si robim pre vlastnu potrebu aj plany podla stareho programu. vyhladam si vhodnu ulohu a zlozku a podla toho ucim. samozrejme v sulade s tym, co man sefka so zastupkynou naplanuju. ale aj tak mam pocit, ze sa tam opakuju 4 veci dokola. konkretne hv sa vyjadrit neviem. deti ucime pesnicky, hrame na orphove nastroje, vyuzivame hru na telo a pod. aj bez iscedu :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama